Promoteri pentru distributie de pliante/fluturasi, drop mail, sampling si prezentari, hostess .

  

  Home     Despre noi      Servicii     De ce Top?      Clienti     Contact

 

 

•  Pentru ca noi, echipa Top Promoteri, suntem proactivi si punem suflet atunci cand realizam o campanie!
•  Pentru avem experienta in diferite tipuri de proiecte. Unele au durat cateva ore, iar altele au cumulat peste 10.000 de ore lucrate simultan in 60 de orase din tara.

 

•  Pentru ca in momentele in care avem incarcarea la maximum nu acceptam noi proiecte. Dovada stau clientii pe care am fost nevoiti sa-i amanam sau sa-i refuzam.

•  Nu putem garanta rezultatele pentru ca nu depind in totalitate de noi, insa garantam cel mai ridicat grad de siguranta al campaniei.
 

Top Promoteri asigura personal specializati pentru promotii in magazine si mall-uri, sampling, flyering, distributie de pliante fluturasi-flyere, drop mail, evenimente, hostess

 
Folosind o combinatie unica de elemente de siguranta, va putem asigura urmatoarele tipuri de distributii de pliante: catre pietoni, conducatori auto, in centrele comerciale etc.
 
 

•  Pentru ca ne-am obisnuit sa demaram promotii intr-un timp foarte scurt. Ne dorim sa avem mai mult timp pentru pregatirea campaniilor, insa in cazuri extreme am demonstrat ca ne putem mobiliza.

Acestea sunt o parte dintre motivele pentru care peste 200 de companii au ales
Top Promoteri pentru implementarea campaniilor de promovare. .

 

Piata este plina de firme "low cost" care prefera sa ofere preturi mici si sa atraga astfel cat mai multi clientii. Noi preferam sa atragem mai putini clienti cu care sa desfasuram o colaborare pe termen lung.

O singura persoana nu poate superziva 8-10 locatii asa cum se practica acum. De multe ori este foarte simplu de inteles ce se intampla cu materialele clientilor din moment ce costurile oferite de anumite firme acopera doar costurile promoterilor si cel al supervizorului.

     
  • Cum oare sunt acoperite costurile de obtinere a autorizatiei, de consultanta&raportare, de transport al oamenilor si al materialelor ca sa nu mai vorbim de costurile fixe ale oricarei firme?
  • Sunt oare constienti clienti de faptul ca aproximativ 40 % din costul unei campanii o reprezinta de fapt alte cheltuieli in afara promoterilor ?
 
  • Sunt oare constienti de avantajul unei informari in timp real de la coordonatorul proiectului, persoana care se afla in teren intre echipele de promoteri si supervizeri?
Noi nu acuzam, insa vrem sa constietizam clientii asupra lucrului cu o solutie �low cost�.
Daca ati inteles mesajul nostru, va invitam sa ne contactati. Veti vedea diferentele !

   

  Home     Despre noi      Servicii     De ce Top?      Clienti     Contact

 

Copyright © Media Wave- 2015. All Rights Reserved

 
 

Site Map Site-uri partenere